mandag 20. april 2009

STM #8

Forrige helg var jeg på Steinkjerscreppa og det var bare så utrolig inspirerende og gøy!!!! Dere er bare så flinke folkens at jeg blir mektig imponert! Tenk at vi lagde nesten 150 bidrag tilsammen - på EN helg! Fantastisk! Jeg deltok på to supre kurs i regi av Hanne og Tove. Her lærte vi å lage bakgrunner selv med både maling og gesso. I tillegg lærte jeg meg å tegne blomster. Noe så utrolig gøy!!! Så nå må jeg bare ut å handle meg både Promarkers, gesso og maling............. Say no more..... Jeg kjenner kreativiteten bobler i meg:-)

På denne LOen til STM #8 laget jeg bakrunnen selv med gesso! Litt stolt altså og utrolig gøy! Bildet er av gutten min som begynner å bli en skikkelig "kul / tøff" gutt men , allikevel så myk og god!










7 kommentarer:

  1. den bakgrunnen din ble jo skikkeloig stilig da!! *jeg vil også lære!!* :9
    Herlig sommerstemning det var i denne LOen! kjempeflott!

    SvarSlett
  2. Hei sann! Jeg har ikke fulgt med på oppdaateringene mine ser jeg! Denne har jeg ikke fått med meg!
    Den ble så utrolig stilig!! Digger de sterke fargene!! Sprekt og tøfft!!! Jeg vil også lære:0)
    Gleder meg!
    Ha en super mandag, snuppa!

    SvarSlett
  3. Så herlig bakgrunn a!! Jeg vil også lære sånn! :)Dette ble en frisk og sommerlig LO!!

    SvarSlett
  4. Så utrolig kul bakgrunn!!! Har gesso her - så kanskje jeg må prøve meg frem litt!! Nydelig LO!!!:)

    Takk for at du deltar. På onsdag kommer det en ny Sang - håper du finner masse inspirasjon i den også:)

    SvarSlett
  5. Så kul denne var!! Denne teknikken med Gesso skulle jeg så absolutt ha lært meg!! Den var knall!!

    SvarSlett
  6. Herlig ;)
    Skikkelig flotte farger.

    SvarSlett
  7. Et herlig stykke arbeid. Dette var så sommerlig og flott og jeg sitter med nesa inni skjermen og studerer alle detaljer.

    SvarSlett