tirsdag 19. mai 2009

Konfirmasjonskort

Denne våren har jeg hatt anledning til å kose meg med å lage et dusin konfirmasjonskort. Det har vært kjempegøy:-) Jeg kan ikke vise alle her, men her er noen få og aller først til et guttekort

Ble nok mest fornøyd med jentekortene så her er noen av dem.
Til dette kortet laget jeg bakgrunnen selv med grov strukturpasta og akrylmaling. Blomstene har jeg tegnet med promarkers (som jeg får tiden har fått helt dilla på;-))


Her ble jeg litt symbolsk!!! Greinene eller skal jeg si treet symboliserer at man vokser og strekker seg i forskjellige retninger og at livet har mye å fint/glede å by på (= blomstene)!


Og det siste....... tja her ble jeg bare fasinert av det skjøre og vakre:-)

3 kommentarer:

  1. Utrolig flotte kort, Kristine!!!
    Så nydelig de to siste var - spes symbolikken i treet!!! KNALL!

    Og grattis med finaleplassen på Papirgleder! Gleder meg til å se hva du kommer opp med av flott LO!!!
    klem

    SvarSlett
  2. Så mange flotte kort du har lagd!! Likte spesielt godt det nederste, det var nydelig!!

    SvarSlett
  3. Ååh tante for nokken fiiine kort !
    Du er mitt forbilde ! :)

    SvarSlett