mandag 1. juni 2009

....kristine....leseugle..

Og her er mitt andre bidrag til papircupens finale. Her har jeg lekt meg med gesso, akrylmaling, promarkers og H2O-maling samt noen piperensere og heklede blomster. Dette er vel for min del ihvertall en freestyleLO. Har satt sammen mange gamle studiebevis og skrevet litt om hvert studiested.... for jeg er jo en ...leseugle....

Jeg har også lyst til å takke for all inspirasjon som jeg fikk av min svigerinne og mine nieser til dette bidraget. Det var skikkelig kos å være på besøk hos dere! Klem



4 kommentarer:

  1. Hærlighet så utrolig kul!!!!!!
    En virkelig stor favoritt hos meg!! Her har du virkelig lekt deg, og bare hatt det kjekt - det kan jeg se!!
    Knallflotte bidrag!!
    Jeg heier på deg!! Og min stemme har du!!!
    klemmer

    SvarSlett
  2. Artig og lekent bidrag Kristine. Ønsker deg masse lykke til i finalen

    Iselind

    SvarSlett
  3. Takk for sist! Det er supert å treffe andre scrappere og kortlagere gjennom treffene til Torill!

    Utrolig kul LO! Flott med alle årstallene du har tegnet, og supert at du har fått med alle skolebevisene dine! En liten oppsummering av dine år på skolebenken ;)
    Ser at du har mye annet flott i bloggen din også!
    Ha en flott St.Hans feiring!

    SvarSlett
  4. Å denne var dritkuuuul. Har jo masse slike bevis liggende jeg også - så denne skal jeg jammen prøve å huske på en gang. :)

    SvarSlett