mandag 7. september 2009

Dette blir en fin dag....

.....tenkte jeg da jeg sto opp en morgen. Selv om dagen begynte litt trått så BLE det faktisk en fin dag. Først oppdaget jeg et nydelig dikt som min niese Karoline (14 år) hadde skrevet og så fikk jeg et fantastisk fint bilde av Oliver og vips .... så MÅTTE jeg bare scrappe .... og dagen ble perfekt:-)

Det ses ikke så godt på bildet, men slik starter Karolines dikt:
En tanke kan komme
En tanke kan fly.....
du bør aldri være blyg
For den tanken du tenker kan være spesiell,
den kan deles med en venn!
Si din tanke ut nå min venn,
før den flyr vekk med en mesterpropell!

Tok utgangspunkt i skisse 145 fra Penicillines

4 kommentarer:

  1. Nydelig LO, flotte farger og et nydelig dikt!

    Ønsker deg en fortsatt fin dag!

    SvarSlett
  2. Så mye flott du har lagt ut her inne! Leseugle var utrolig kul!!. Skal ikke se bortfra at jeg bruker den ideen en gang, har noen år på studiebenken selv..... :)

    Og tusen takk for søte ord inne hos Scrappehuset :)

    SvarSlett
  3. Knallfin denne!!!
    Så bra at den kom seg på blogg!!
    Håper denne dagen ble fin også, og bra at data'n er oppe og går igjen!!
    klemmer

    SvarSlett
  4. Så flott!
    Kjempefint bilde og jeg likte fargene veldig godt

    SvarSlett