søndag 18. januar 2009

Scrappedilla??

I slutten av oktober ble jeg "lurt" med til Mosjøen på scrappetreff. Jeg var utrolig nervøs før jeg dro, siden jeg er nybegynner i dette faget. Jeg tenkte jeg ville føle meg "liten og forlatt" blant alle de proffe som skulle dit. Isteden ble det en kjempetur!!!! Tusen tusen takk til dere alle for all inspirasjon, kreativitet, kommentarer og sosialt samvær. Det var helt fantastisk. Fra nesten bare å ha laget kort i 3 år fikk jeg nå scrappedilla. Jeg fikk laget 7 LOer på den turen og var i lykkerus da jeg kom hjem:-). Så nå gleder jeg meg til å treffe dere på Steinkjerscrepp{a} i april - for dere kommer vel dit!?

Her er et utdrag av LOer laget på treffet

"These are the moments"


Eline i badekaret

"Snø - e` herlig ja" - Påskeferien 2008


Oliver på motorsykkeltur - "Tøff & kul"

1 kommentar:

  1. Knall,Kristine!!! Og jeg er så glad for at du ble med!!!!
    Og supert med reklame for SteinkjerScreppa{a}!!! supert!!

    SvarSlett