søndag 4. juli 2010

Hurra bloggen min er oppe og går igjen;-)

Etter X antall "ARG" og "GRR" over datamaskiner som ikke fungerer, scrappetørke og et scrapperom som ikke har vært optimalt er jeg endelig tilbake på bloggen min igjen!!! Og DET føles DEILIG!!!!
Det faktum at det ikke har vært mye (ehh ingen....) aktivitet på bloggen min det siste halve året, har gjort sitt til at jeg har følt at det har vært tja.... skal vi si nullproduksjon i vår.
Men så satt jeg her å syslet med bloggen og bildene mine i går kveld og fant ut at jeg hadde da gjort litt allikvel:-)
Først begynner jeg med et par bursdagskort og et bryllupskort som jeg laget i begynnelsen av året:-) Resten får komme etterhvert;-)


2 kommentarer:

  1. Skikkelig lekre ting også da!!!
    Og bloggen din ble helt nydelig!!! Behagelig bakgrunn!!
    Synes forresten dette er det perfekte ferieværet!! deilig 1.dag i ferien:0)
    klems

    SvarSlett
  2. Velkommen tilbake! (sier jeg som ikke er verdens mest produktive sjøl...)
    Nydelige kort du har laget!!
    Etter ferien skal jeg også ha tre spalter i bloggen, - hvis jeg tør...

    God sommer videre, Kristine!

    SvarSlett